22 Ağustos 2011 Pazartesi

Zaman yolculuğundan önce bavul toplamak; Belliki kadınsınız...

Gönderen Özge Atınç zaman: 03:15


Bavula koyulacaklar listesimi ? Böyle bişey varmış.

Bu şehri terk-i diyar eğleyeceğini düşünürken, eline geçen her şeyi toplayıp bavula tıkıştırmak ve alelacele buradan uzaklaşmak varken buda nesi.

Balayına çıkarken talimatlara uydum ve öyle yaptım.

Önce herşey yatağın üstüne serildi, sonra stratejik bir biçimde bavula yerleştirildi, çünkü nasıl koyarsam koyayım ilk denememde fermuarın asla kapanmayacağını biliyorum, en azından düşünerek yerleştirirsem  sıkıştırma işlemi kolaylaşır
Hem
bavulun orasında burasında bir sürü göz cep falan bulunmalıdır ki çok önemlidir.Çünkü bavulu kapamak ile evden çıkmak arasındaki süre boyunca bir sürü unutulan ıvır zıvır akla gelir.Oraya buraya tıkıştırırsın.
Zaten o bavulla gittiğim seyahatte getirdiğim şeylerin yarısını bile kullanmayıp ve yine itinayla hazırladığım bavulumda bile en önemli şeyleri unuttuğumu  fark ettim.Gittim yeni bir dandik speedo olan ama M.Ö’den önceki sezonlara ait bir o kadar pahalı bir yüzücü gözlüğü aldım mesela..

Bence kafa karışıklığını en aza indirgemek için liste miste boşverelim gitsin.En son ana bırakalım.

Düzenli bir "geç kalıyoruz" hadi" "ben sana kaç kere son ana bırakma demedim mi" tarzı cümlelerin saldırısına maruz kalma ihtimali yüksek belki ama..Cevap vermekle kaybedilen sürede çok degerli oldugundan pek cevap vermemeli ve son dakika paniğine kapılmamalı.

Her duruma hazırlıklı olma dürtüsünün esiri olmuş ve bedelini bel fıtığıyla ödeyecek olan insanda olmayın pek tabi.Güvendiğiniz eşiniz,sevgiliniz varsa bavulu tıka basa doldurabilirsiniz J .Yada sürükleyerek götürmeye karar verdiysenizde bilemem.

Bir de hakkını yemeyelim tek bavul diye konuşuyoruz, ama herkesin bildiği gibi hiçbir zaman tek bir bavul değil, daha çok bir bavul kümesidir söz konusu olan.

Küçücük sırt çantasına benim gavur ölüsü çantama sığdırdığım kadar eşya sığdırabileni gördüğümde bu işi beceremediğimi daha iyi anlıyorum.Her defasında.

Kadınlar ne giyeceklerine; giyinirken karar verir ve ruh hali neyi giydiğinde en kararlı hale gelicekse onu giyerler. Bavul sorunsalı orda başlıyor zaten.

Kanımca bizler tatildeyken ; havadaki güneş, sıcaklık, gökyüzünün maviliği, gece ne kadar iyi uyuduğumuz gibi birçok şey buna etki ediyor.. O yüzden bir kadın bir yere gitmeden önce bavul hazırlayacaksa, önce içinde bulunabileceği tüm ruh hallerini düşünüyor ve ona göre bavulunu hazırlıyor. Bir iki günlük yolculuk için bir haftalık, bir haftalık için de bir aylık eşyayı bavullarımıza koyma sebebi o.

Eğerki içinde bulunacağı tüm ruh hallerini tahmin edemiyor ve ne yaparım ne ederim diye afallıyorsa vay haline.Benim gibi yapıyor ve etrafta gördügü her parçayı bavuluna çaktırmadan sokuşturuyor..

Seyahat boyunca bir iki tanesi giyilecek olsa da, bu erkekleri deli etse de, şu unutulmamalıdır. eğer kadın; o anki ruh haline göre giyinmediyse o kadın mutlu olamaz. o yüzden bir kadının mutluluğuna karışmamak için kadınların bavul toplamalarına karışmayın.Kadının eşyaları için yer açın. olmadı bir iki eyşadan da vaz geçin.


Gavurdağımı? bavuldağımı? Tercih sizin :))

Allah hiçbirimize kaldıramayacağı güç yüklemesin :)
Sevgiler

Özge Atınç

0 yorum:

 

Az Şekerli Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review