17 Ağustos 2011 Çarşamba

Kalbim Bozburun'da kaldı...

Gönderen Özge Atınç zaman: 01:48
Hani Sezen Aksu'nun şarkısı var ya ''Kalbim Ege'e kaldı''.Çook güzel parça.Dinlerken kendime göre uydurayım dedim :) Bayaa bir uydurdumda ;)
Çünkü benimde kalbim Bozburun'da kaldı...


Gözümü daldırdım karşı sahile
Yaktım gitti, acıları
Ağları attım aşk doldu
Ağlar özlemimin kıyıları


Yareme tuz diye yakamoz bastım
Tek şahidim sevgiliydi.
Aman aman
Bir elimde defne
Bir elimde sevdan
Kalbim bozburun'da kaldı

Kadehimi vurdum karşı yakaya
Sevgimi attım iskeleden
Balıklar vurdu su yüzüne
Bir ağıt yaktılar kadere

Bir avucum kum dolu
Bir avucum sevda.
Kalbim bozburun'da kaldı

Aman efendim
Ayrılık ölümden beter
Canım efendim
Yeter bu hasretlik yeter
Aman efendim
Bana bir öpücük gönder
Canım efendim

0 yorum:

 

Az Şekerli Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review